Greetings from Jersey

 
Hej!!! Har fotat alla mina bilder i RAW-format och det fungerar inte att lägga in dem på den här datorn, men har fixat det så från och med nu kommer jag nog kunna blogga! (Om jag har tid dvs) 
Ja, just nu är jag på språkresa på Jersey och har varit här sen i lördags! Den sjuttonde, onsdag förra veckan så åkte vi ifrån Arlanda till Paris och stannade där några dar. (resan till Paris ingår i språkresan)
Idag hade vi våra första lektioner, både i surfing och engelska. Igår gjorde vi ett placeringstest och idag blev vi tilldelade olika klasser. Tycker min klass är helt okej, men Linnea är inte med i den och det suger. 
Började dagen på en guppande surfbräda i ett vatten så salt att man nästan börjar gråta om man får en kallsup. Det var jättesvårt men dubbelt så kul och jag kände mig så... hemma. (haha är jag världens klyscha eller vad) Att ha våtdräkt på sig för första gången var väl kind of an experience... Tänk er tre tjejer inklämda i ett bås på någon kvadratmeter och ingen har någonsin tagit på sig något liknande innan, haha. 
 
Anyway, just nu ligger jag i min säng med blårutiga lakan hos värdfamiljen, och snart ska vi (jag, Linnea och Astrid vår roomate, Moa har ont i ryggen så hon kanske inte ska med) på vårt första STS student party. 
 
xoxo jersey

Kommentarer

Här kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv någonting:

Trackback