när internet har glömt oss

 
Med perfektion i högtalarna, gossip girl-frukostar, quinoaluncher, ljusa morgnar och korta nätter så liknar slutet av mitt jullov mer slutet av sommaren 2013. Klagar inte.
 
När jag skriver det här känner jag lukten av samma doftljus som jag lyckades bränna upp min favorittshirt på förra jullovet, och anslagstavlan framför mig bär stolt texten till old pine istället för tiotals utklipp ur sts-kataloger. Jag dricker inte lika mycket kaffe längre, men läser mycket mer nu i vinter än vad jag gjorde i somras. 
 
Jag älskar fortfarande ben howard, men somnar inte lika ofta till hans röst. Jag gillar fortfarande ljus men behöver ingen nattlampa längre.
 
Imorgon börjar skolan igen och jag känner mig måttligt redo för ännu en ny termin av nionde klass. Men jag har bestämt mig för att i år ta vara på de sista månaderna. För det kommer inga fler sen. Jag kommer inte gå i samma klass som karateklubben (host internskämt) för alltid. Jag kommer inte stå under ett alldeles för litet tak för att undvika spöregnet och klaga på att idrottsläraren är sen med hela 9b så många gånger till. Jag tror vi till och med hade vår sista bildlektion tillsammans för tre veckor sedan.
 
I vår ska jag försöka göra mig själv stolt, och om jag någonsin trillar ner i kemilektionernas svarta hål ska jag tänka på det här jullovet, början av 2014 och hur fint allting var. Allting är!!! Puss och kram
 

Kommentarer

Här kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv någonting:

Trackback