salt

 
 
 Mina fem just nu är väl Kings of Leon, Ben Howard, The National, Kanye och... Jay Z..
///
 
Fredag eftermiddag, klarade den här veckan också!!! +1
Några som däremot inte klarade den här veckan är vår disk- och tvättmaskin. HUR kan båda gå sönder samtidigt??? Meningen med livet, nej, det här faktum är vår existens stora mysterium.
Har inte så mycket mer att berätta förutom att jag mår jättejättebra idag. Vaknade en minut innan mitt alarm gick imorse och av någon anledning blev jag jättevaken.
 
Har inte så mycket mer att säga så kan dela ett poetiskt utkast från igår:
 
Hej bloggen!!!!! Ni som läser kanske börjar bli oroliga och tänka att jag ser min blogg som en individ och inte har några andra vänner än mina katter och tumblr, men låt inte skenet bedra!! (?? vad betyder detta uttryck) Jag har faktiskt riktiga vänner. (Typ min grannes kanin..) NEJ LOVAR!!!
 
 
;);) ikväll ska jag äta ben & jerry peanut butter cup och hänga (har aldrig förstått det här uttrycket heller) med bästisar, på lördag se sherlock säsong 2 med en sötis
och det var länge sen jag såg fram emot helg så mycket.

Kommentarer

Här kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv någonting:

Trackback