jan

 
Den här veckan slog nog november-rekordet i snabbhet. Någonstans på vägen överlevde jag en tisdag och två prov i geometri.
 
Har uppdaterat min spellista rätt mycket den senaste tiden och på två dagar har jag utvecklat någon form av känslor för strawberry swing med coldplay, sink or swim med lewis watson och dreamland med her name is calla.
 
Lyckades fylla ännu en anteckningsbok med en massa strunt och lade den i högen med de andra. Den börjar i augusti och slutar i januari. Känns läskigt att min nya kommer börja i januari och sluta... när jag börjar gymnasiet i höst alltså ne j
 
Syon satt i biblioteket och folk droppade in titt som tätt och fyllde i gymnasievalsblanketter och jag kände mest HUR kan ni vara så säkra. De har skickat in sina anökningar och jag har inte ens bestämt mig om jag vill gå natur eller samhälle än! Kan inte någon annan vara jag i en månad nu så kan jag vara viggo under tiden.
 
Imorgon är det februari och för exakt ett år sedan hade jag precis börjat med friidrott, kunde inte sova och köpte en massa böcker som jag aldrig förstod.
 
Daughter är fortfarande lika bra, jag kan fortfarande inte somna och jag har inte gått på friidrotten på två månader
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Har alltid undrAT: vad heter din tumblr?????

Svar: kvo-the.tumblr.com !! vad heter din?
None None

2014-02-01 @ 22:01:56
URL: http://swimdeep.blogg.se
Postat av: Alicia

wecan-beheroes, följde precis dig, kommer stalka dig nu

Svar: ♡♡♡♡♡
None None

2014-02-02 @ 11:00:10
URL: http://swimdeep.blogg.se

Här kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv någonting:

Trackback