vad tar du med dig hem

Usch vad länge sen det var jag bloggade på riktigt. Det är bara rätt mycket nu. Genomgår slutet av många små saker som grey's anatomy s 10 och min sista hemkunskap (ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!), men också några stora saker som att det är min sista gitarrlektion med Lasse imorgon och att min syster tar studenten och att jag får tårar i ögonen när vi övar på låtarna till avslutningen. Försöker verkligen tänka på vad det är jag kommer sakna och vad jag känner mig lättad över att slippa och ja,
 
 
Kommer sakna när det regnar och alla blir sådär sura (jag med). Att cykla till Gösbäck även fast det är sjukt ansträngande och vi är lata. (särskilt när det regnar) Att se Agnes, Moa och Jakob efter lunch på tisdagar när vi inte setts på hela dagen. Rogers dåliga humor och hans blick när någon frågar om han rättat proven. Att Li säger "hej alla trevliga" med sin sån där ironiska röst när hon ser oss för vi vet att vi förmodligen ser ut som 26 sura dagens ungdom-ar. Jag kommer sakna Jullan. Mitt skåp. Att köpa tuggumi med Maria. Allt sånt där. Kommer också inte sakna rätt mycket men det gör ju ingenting nu.
 
Ingenting spelar någon roll längre för var sak har sin tid, det här var vår tid och nu är den faktiskt över?
Hur hemskt det än låter så känner jag mig mest lättad. och glad. 

Kommentarer

Här kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv någonting:

Trackback