Oktobersol

 
 
Det är början av årets höstigaste månad och jag har organisterat upp mitt liv i kategorier, scheman, studietekniker. Läser hållbar utveckling och socialpsykologi och algebra. Franskaprov. Igelkottens elegans.
Algebra.
matte.
..
Skolan tar upp 70% av min tid, mina tankar och mitt liv. Är det bra eller dåligt? Jag tror det är bra. Men tråkigt. Läser om kvällarna och det är sådär blåsigt ute, sådär som man vill minnas hösten i slutet av sommarlovet och tänka, det är okej, sommaren är slut nu och det är lugnt. (det är aldrig lugnt) 
 
Har svårt att somna om nätterna, har svårt att inte somna på lektionerna. Har slutat dricka kaffe och saknar det knappt. Kokar grönt te och köper ännu mer chiafrön.
 
Grey's Anatomy börjar på onsdag, och anna och jag ska se det ihop över skype. På fredag tar jag tåget till lund. Skåne är bra för själen tror jag. att resa är nog alltid lite bra för själen. att bli klar med en uppsats är bra för själen och att gå och lägga sig tidigare borde vara bra för själen
så ikväll ska jag sova vid
22
godnatt

Kommentarer
Postat av: Klara

Svar: men guuuud blir alldeles tårögd!! Åh fina du! Du är också helt fantastisk! Du verkar verkligen ha ett hjärta av guld. Du är så genomsnäll,harmonisk och behaglig och jag blir alldeles lugn när jag träffar dig. Du har en såpass positiv effekt på människor (åtminstonde på mig) som är helt unik i sitt slag! Glöm inte det<3

2014-10-21 @ 21:22:47
URL: http://klara.for.me

Här kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv någonting:

Trackback