inspirerar vi varandra

 
 
lften av alla mina 
vänner 
har influensa men jag är frisk! vilket underverk. jag ska till eu-parlamentet i strasbourg på onsdag nästa vecka. herregud. jag är trött och pigg på samma gång. jag har köpt svindyra kostymbyxor som nästan frasar när jag går och jag har aldrig känt mig så bekväm i något.
 
det är lördag och idag mår jag bra. ikväll ska jag ha s.k me-time. dvs ska sitta ensam i soffan och gråta till 4 avsnitt av den senaste säsongen av grey's som jag missat. underbart.
 
mmmm
 
tumblr ger mig liv också. abisko är dagens google momentum-bild (om ni inte förstår, googla och ladda ner) och jag ba. där har jag varit.
 
ah
 
ha en bra eftermiddag <3

Kommentarer

Här kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv någonting:

Trackback