Lördag kväll

Det är lördag och jag får vara uppe sent. Adrien är på en nattbuss, han ska till Frankrike. Jag passar på att kasta kläder över hela rummet och lämna alla skåpen öppna. Det blir snabbt kaos, här hemma så att säga. Jag måste lära mig hålla ordning för mig själv.
 
Uh det har varit för mycket alkohol senaste tiden. Orkar verkligen inte vara bakis imorgon, häller i mig tre liter vatten nu. Har inte ens vågat kolla på schemat för nästa vecka. Jag tror det innehåller en kostnads/nytta/miljö analys och grupparbeten, grupparbeten, grupparbeten. Jag klarar det!!! Jag kan. Men för att kunna orkar jag inte vara bakis imorgon, ska upp och gymma och städa och plugga och ringa mamma och allt det där jag ska hinna med imorgon.
 
På senaste tiden känns det som att min mage knappt kan smälta någonting. Har svårt att gå på restaurang för orkar inte äta upp. Det tar verkligen bara stopp. På lunchen är jag oftast hungrig men på kvällen mår jag illa. Det måste bli bättre, det måste vara alla konstiga tider.
 
Jag var i Malmö idag och på kvällen för att träffa Johanna. Vi satt på en filt i Slottsparken och pratade om allt, och skrattade mycket. Viggo planerar midsommarfest. Jag är lycklig med mina vänner, att de finns och att vi är tillsammans. Det är verkligen allt. Det är varför jag kom hem.
 
För imorgon hoppas jag då på en produktiv dag, med sovmorgon, nyttig mat, studiero och yoga.

Kommentarer

Här kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv någonting:

Trackback