29 dec

Nu är det dags att skriva något. Något nytt, vad som helst. Inte ligga och tänka, utan nu öppnar vi boken för framtiden. Jag sitter på öresundståget hem, mot østerport står det. När jag var yngre gick jag förbi Kalmar central för att lyssna på ljudslingan som kommer innan SJ tåg-utropen, och rös av välbehag av löftet om världen utanför
 
:)
 
Nu ska jag hem och flyttstäda. En ny tjej ska flytta in i vårt hem. Jag förstår inte vad jag håller på med den största delen av tiden. Nu är det snart nyår.
 
Mitt nyårslöfte är att jag vill se prydlig ut. Det finns ingen som känner mig som tycker att det ordet passar mig. Men nu vill jag se put together ut. Jag ska ha en termosvattenflaska, EN, inte flera med mig till universitetet. Jag ska knyta mina skosnören väldigt hårt. Jag ska komma på ett sätt att göra så mitt hår inte ser ut som en dålig grunge-frisyr. Jag ska äta B12 och sova mindre och festa mer.
 
Det var allt! Nu är tåget i Växjö

 
 

Kommentarer

Här kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv någonting:

Trackback