Måndag förmiddag tillslut

Nu är det katastrof i planeringen. Jag har tre olika grupparbeten som jag sagt ska vara klara tills idag :) måndag morgon och öppnar datorn med ett pang. Där ligger de, grupparbetsmeddelandena. Har du gjort allt, vem har fyllt i Powerpointen? Jag skriver i kalendern, 9-11 havsförsurning. 12-15 ipcc. kl 16 ska jag hålla i ett yogapass och jag har inte förberedd någonting. Jag undrar ifall det är rimligt att bara be folk sitta ner och göra Thelmas övning "ta tillbaka min energi" som innebär att man sätter sig ner, och föreställer sig hur all den energi man ger bort hela dagen sakta kommer tillbaka till ens kropp. Kan hon bara komma hit och ta mitt jävla yogapass.
Jag får helt enkelt skylla mig själv att jag åkte till Stockholm en vecka och skolkade från universitetet. Tror kanske det var värt det, trots att jag kommer få plugga r*ven av mig under min födelsedagsvecka som börjar idag! Jag fyller 25!
Fina saker som redan hänt:
- Annika Norlins nya bok (signerad!!) låg i brevlådan när jag kom hem igår
- Sov 10 timmar inatt, som en gudsgåva och säkert en försäkring för att inte bli förkyld under dagarna som kommer
 
Nu ska jag attackera försurningen igen. FAAN. Nej andas, det kommer gå

Kommentarer

Här kan du kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Skriv någonting:

Trackback